sobota, 27 października 2007

Wygrzebane z sieci #5

Tylko nie po oczach, proszę! Wiem, że nawaliłem z terminem, niestety jak ostatni frajer zapisałem na dyskietce materiał na pozostałe 3 części Wygrzebów. Po kilku dniach wrzuciłem tak zwany floppy disc do napędu, poczekałem sobie dobre 2 minuty, po czym grzecznie przeczytałem komunikat- Czy chcesz sformatować dysk? Musiałem jakieś dwa miesiące opijać tą stratę, po czym wziąłem sprawy w swoje ręce i wyszukałem nowy pakiet rodzynów do tej części. Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do zgłębiania się w magiczne cytaty równie czarodziejskich umysłów nastolatek i innych oszołomów, ja tymczasem powracam do oglądania po raz dwudziesty trzeci Clerksów.

[zachowano oryginalną pisownię i formę- wszystko zostało skopiowane bez ingerencji w treść]

23 lata

Odp: Czego aktualnie słuchacie?heh...czego? czegoś najtańszego, kupuje se płyty z techno na bazarze i jest spox, wychodzi po 2 zł za płyte..zresztą chodzi o ten bajer w furze nie? hehe bo se tube tam wmontowałem

pzdr
Zawsze lubiłem podyskutować z gronem inteligentów. Tym razem trafia mi się 23 letni kolega, który w temacie, w którym forumowicze wypisują albumy i utwory muzyczne, których aktualnie słuchają pisze wszystko na swój wyrafinowany, przemyślany i oryginalny sposób. Gratulujemy koledze zarówno inteligencji, jak też tych wspaniałych basów w furze i niepowtarzalnego smaku muzycznego.

15 lat

SIEMKA JESTEM MICHAL, ALE MUWIOM NA MNIE RUDI. BARDZO LUBIE ZWIEżENTA I WOGULE INNE DźEWCZYNY. POZDRO DLA WSZYSKIH źIOMUW.
Miło mi Cię poznać Michał, urodziłem się w 86 roku i studiuję filologię angielską. Mam 41 kanałów w kablówce, psa, kota, szczury, chomika i narzeczoną. Trzymaj się!

14 lat

Seks grupowy 2007-06-15 10:57
co myślicie o seksie grupowym? chciałby ktoś z Was w nim uczestniczyć? a moze jush ktoś uczestniczył? :>

jesli pytanie jest nie na miejscy to nie musicie na nie odpowiadać
Pytanie jak najbardziej jest na miejscu. Gdzie, jak nie na Epulsie można zadawać równie ambitne pytania? Jeśli o mnie chodzi, zawsze o tym marzyłem, ale jeszcze nie zastanawiałem się nad tym, co bym zrobił, jak bym znalazł na swoim łóżku paradę 14 letnich gimbusek. Ponieważ trudno mi odpowiedzieć na to pytanie wybiorę opcję Pytanie nie na Miejscu i powstrzymam się od wypowiedzi.



13 lat

Mam 13 lat i gdy mysle o sexie to taak go potrzebuje..... Co mam zrobic zebym tak niepotrzebowal "sex"??Pomuzcie
Zajrzyj do słownika ortograficznego, może w ten sposób zapomnisz chociaż na ułamek sekundy o sex.

15 lat

Ostatnio wkurzyl mnie chlopak,do ktorego napisalam na gg.Chcialam do niego zagadac a on mnie zjechal ze nie jestem w jego guscie i wogole tak mnie nawyzywal ze masakra..... (
Strasznie sie wkurzylam,ale cholernie mi bylo przykro.Teraz juz troche sie pozbieralam i wymyslilam plan.Musze mu cos udowodnic,dlatego postanowilam sie zmienic.
Zamierzam sie opalic,jechac do fryzjera wycieniowac wlosy,schudnac ze 3kg i zaczac inaczej sie ubierac (bardziej modnie) i zaczac sie malowac.Jak myslicie to dobry pomysl? Juz sie nie moge doczekac jego miny:)

Plan idealny. Nic nie znaczący dla Ciebie typ z gadu gadu pojechał po ambicji i ... w ramach udowodnienia mu, że jest frajerem całkowicie zmienisz się... dla niego? Chciałaś do niego zagadać, a on Cię zjechał? Tak z miejsca? To naprawdę bardzo powikłane, ale jak najbardziej rozumiem Twoją potrzebę zmiany. Jest dla kogo... prawda?

19 lat

Aleee ja kocham mojego Misiaczka:) tak mocno mocno:) a najlepsze jest to że wiem że już zawsze będziemy razem:) Tak mi z nim dobrze, czuje sie taka szczęśliwa:) Serduszko mi puka tylko dla Niego:) Ehhh...jak ja go kocham:)

Wiesz już, że będziecie zawsze razem? Aha, nie błaznuj, przyznaj, że jesteście bliźniakami syjamskimi. Swoją drogą moja dziewczyna ma 19 lat i naprawdę opierając się na jej charakterze i zachowaniu nie jestem w stanie wyobrazić sobie, że dziewczyna w tym wieku potrafi sypać tak ograniczonymi tekstami jak ten powyżej. Współczuję Ci... Twojemu syjamskiemu braciszkowi też.

16 lat

on jest taki oschły :(
gdzieś mam takie coś :(
kocham go a on mnie tak trktuje :(

gadamy ze soba codziennie po ok 5 h na gg :( bylismy juz 2 razy na randce :( ja raz zapraszałam a raz on :( on pierwszy mnie zaprosił :(

jeju :(
teraz ma opis na gg ;
puszczam sie chuj wie z kim chuj wie gdzie :D

puszczaj sie puszczaj :( tylko mnie więcej nie ran:)(

pogada ktoś ;(
prosze :(
Raz on zapraszał, raz ja, on pierwszy, ja druga, on czwarty. Nic z tego nie rozumiem. Sugeruję po tym mętliku- ja pierwsza, on szósty etc. widzieliście się dwa razy. Wiesz, skoro Wasz związek w 90% opiera się na gadce przez gg, to jestem w stanie przypuszczać, że niezłe z Was ziółka. Ty żalisz się na necie i chcesz z kimś sobie poświntuszyć, on zapewne tam jeszcze innym na boku poświęca po 5 h na gg. Banda wirtualnych nimfomanów.

15 lat

Niedawno poznalam takiego jednego chlopaka, pali , pije,przeklina i takie tam.Powinien isc juz do Lo ,a tymczasem siedzi w 1 gim;/;/. Ostatnio zapytal sie mnie czy bede z nim chodzic ,a ja ,ze tak.Od tamtego wieczoru kiedy zapytal sie czy bede z nim chodzila wiecej go nie zobaczylam , spotkam sie z nim pewnie po wakacjach .Mam jego nr, ale jakos tak boje sie napisac.Co mam zrobic, zerwac z nim, chodzic ?? Moja przyjaciolka mowi , że mam z nim zerwac , bo to dla mnie bedzie najlepsze , a ja nie wiem co zrobic.
Napiszcie do o tym myslicie . Pzdr:)

No no, to mamy niezłej wagi problem. Tak zwany pakt związku na słowo. Jeśli podejmiesz tą jakże dojrzałą decyzję zerwania, to licz się z tym, że po takim stażu chłopak, zamiast sobie popić i od czasu do czasu zajarać pójdzie od razu na drzewo i się powiesi!

10 lat

Pomóżcie!!!!
Jeszczze jak sie chodzilo do szkoly bylam dyzurną z moją kolezanką i zostalismy w klasie zeby zetrzec tablice i wogole posprzatac, klasa byla zamknieta na klucz a ona zaczela sie do mnie dobierac, ale ja ją walnełam, potem bylam dyzurną z kolegą i on tez sie do mnie dobierał ale nie odmuwiłam mu i kochalismy sie, i teraz sie jakos źle czuje.

Cholera, czemu ja w czasach szkolnych nie przeżywałem takich przygód? Może dlatego, że jako dyżurny nie wykazywałem większych chęci dbania o klasę? Nieważne. Wróćmy do Twojego problemu. Masz 10 lat... uprawiałaś sex z chłopakiem, całowałaś się z dziewczyną... wiesz co? wiele 19-22 letnich kobiet nie ma na karku takich doświadczeń. Nie martw się, to nie od sexu się źle czujesz, to pewnie ten kleik z poobiedniego leżakowania był nieświeży.

16 lat

Dziewictwo
MAm pytanie...kto mi na nie odpowie zebym zrozumial dobrze to zaplace 5 pulsarow !! wiec to moje pytanko !! JEzeli dziewczyna jest dziewcica i jezeli chialbym z nia uprawiac seks pierwszy raz to czy jej sie cos bedzie dzialo typu naprzyklad czy bedzie jej leciala krew albo coś ?!

Typu naprzykład krew może lecieć. Typu naprzykład jak by nie chciała uprawiać, a ty naprzykład chciałbyś to krew by naprzykład nie leciała. Więc to moje pytanko: gdzie moje 5 pulsarów!?

14 lat

FRANCUZ UGRYZL MNIE PODCZAS LIZANIA
OSZZZZZ .. KURDE A MOWILI ZE FRANCUZI TO SPECJALISCI OD LIZANIA SIE A TU CO?? PODCZAS LIZU LIZU ON MNIE UGRYL.. OJCC.. BOLI.. OHH.. SEXI

Znaczy się labrador, czy jakiś inny psiak? Gdy jeszcze miałem psa to zdarzało się, że mnie liznął po ręce od czasu do czasu. Ale, żeby się lizać z nim? Przypuszczam, że nie spodobały mu się Twoje podchody i postanowił dać Ci delikatnie do zrozumienia, że sam woli zadbać o swoje cielesne przyjemności, wywoływane lizaniem. Nie wiem, czy trafiłem, ale pisząc o lizaniu chyba miałaś na myśli psy? Mam rację?

10 lat

pech
Mam 11 lat i do pewnego czasu myślałam że jestem normalna ale nie dawno dowiedziałam się ze jestem adoptowana

co mam zrobić?
Do pewnego czasu myślałem, że żyję w jeszcze do minimalnie średniego poziomu ucywilizowanym kraju... ale niedawno przeczytałem wypowiedź powyżej. Co mam zrobić?

Myślę, że nie muszę dodatkowo komentować powyższych zjawisk. Nie chcę Was bardziej dołować. Jeśli nie macie jednak dość, to zapraszam do zgłębiania się w moje osobiste przemyślenia na temat rzeczy, które nas otaczają. Wszystko umieszczam regularnie na swoim blogu: http://mateusz-sikora.blogspot.com. Na zakończenie zobaczcie ciekawą rzecz, jaka mnie przywitała po wejściu na Epulsa:



Życzę cierpliwości w oczekiwaniu na pozostałe części, jednak w dobie takich zespołów jak Us 5, Tokio Hotel i całej masy poważnych problemów, na które cierpi dzisiejsza młodzież przez dobre 5-7 lat nie będę miał problemów z wyszukaniem soczystych cytatów.

7 komentarzy:

Unknown pisze...

mam 9 lat, wlasnie skończyłem pić 4 piwo i moja dzieczyna trzeci raz robi mi loda, ale ja ją kocham i chcę miec z nią dzieci jak skoncze podstawówkę a jej wyrosną włosy na cipie :)

tak naprawde to martwi mnie to... wręcz przeraza... chyba wystąpię do TP SA o nie instalowanie Netu ludziom ponizej 21 lat...

kurwa...

Anonimowy pisze...

Ech, ja w wieku 10-12 lat to turlalem opony z kumplami po calym osiedlu, budowalismy z nich zamki, robilismy z nich mosty przez wieksze bajorka (pozostale po budowie jakiegoś bloku). Tu dzieciaki mysla o tym, kogo by tu wypieprzyc dzisiaj. Smutne, ale... nie wiedzą co tracą ;)

Anonimowy pisze...

nie no naprawde Mateusz,żarty żartami ale te gówniarze wypisują straszne rzeczy.nie myślałem,że taka sodoma i gomora ma miejsce.daj coś wesołego następnym razem,bo idzie się pociąć.

Anonimowy pisze...

...Kurwa xD

Anonimowy pisze...

Dobrnęłam do końca. Ajć, co za idiotyzm :/ Moja mam mi mówi że ja też byłam taka głupia bo gdy miałam 14 lat to nosiłam obsesyjni miniowki, chyba muszę dać jej linka do tojego bloga to się ode mnie odpierdzieli xD

a tak na powaznie.... jaaaa cięęęęee.. xDDDD

Anonimowy pisze...

Niee no, ja niedawno dyżurowałam w klasie z kolegą i nic! Może po prostu jesteśmy już za starzy na seks, w końcu to już liceum...

Ja wiem, że ostatnimi czasy dzieci szybko dorastają, że Internet, że telewizja, że "Bravo Girl"... Ale, piszę szczerze, do nie myślałam, że jest aż tak źle.
(A konto a epulsie też mam, a jakże.)

0 pisze...

miałam pisać esej o prowokacyjnej formie modernistycznego przedsięwzięcia o nazwie 'Merzbau' a trafiłam na 'ten' blog... i muszę przyznać że do dziś żyłam w błogiej nieświadomości dotyczącej poziomu młodzieży... na szczęście komentarze przywracają wiarę w jednostkę w tych ciężkich, skomplikowanych czasach :)) pozdrawiam